modastiltarzyaşamrenksokak

Thursday 9 April 2009

YAZ GELİNLERİ






yaz yaklaştıkça düğün planları yapanların da heyecanı artıyor. bu kişilerden bir tanesi de benim kız kardeşim. hem onun şerefine hem de diğer yaz gelinlerinin şerefine ünlü modacılardan yeni sezon gelinlik modelleri veriyorum, sırasıyla;
1- armani
2- jason wu
3- monique lhuillier
4- sonşa rykiel
5- elie saab
6- dolce & gabbana

benim favorim bu sezon dolce&gabban nın gelinlikleri. hem renkler hem de güller çok çok güzel bence.

4 comments:

  1. ne kadarda kotu bu tasarimlar tabi zevk meselesi begenende vardir eminim yada begenmesede marka diye giyecek olan

    ReplyDelete
  2. bu gelinlikler çok güzelmiş...bu kısmın benim şerefime olması ayrıcaa güzellik katmış bu bölüme :)
    sn. post moda yaratıcısı benim gelinligimi de ilerleyen aylarda sergilesek mi naapsakk...

    ReplyDelete
  3. evet böyle bi şi yapalım tüm davetiye ve gelinlik tasarımlarınıkoyalım

    ReplyDelete

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin