modastiltarzyaşamrenksokak

Tuesday 7 April 2009

YAĞMURLU GÜNLERDEKİ KURTARICIMIZ




evet yanlış görmediniz resmen çizme yazısı ve fotoğrafları bunlar. bu kadar yazla ilgili bilgi verip, fotoğraflar koyup sonra da çizmelere yer vermek nereden çıktı derseniz, cevabım yağmurların bitmek tükenmek bilmemesinden çıktı olacak. son 2-3 senedir bildiğiniz gibi bir plastik çizme modası sürmekte. bu tür yaygın modalara yukarıdan bakan insanlar bu modayı da aşağılamakta, bu tür modaların peşinden koşanlar ise ayaklarından çizmeleri çıkarmamakta. benim fikrim, kendi tarzınızla entegre edebildiğiniz sürece her türlü moda takip edilebilir. geçen sene ayağımda ugg lar ile işe gittiğim bir gün kar bastırması ve ugg larımın yani direk olarak ayaklarımın ıslanması sonucu öğle tatilinde nine west e koşarak almış olduğum siyah plastik çizmeler sebebi ile ben de bu akımın üyelerinden biri oldum. iyi ki de oldum. ne zaman yağmur yağsa giyiyorum ayağıma ve suyun çamurun dalgasını geçiyorum :) bu botların en ünlü olanları Wellington'ın Hunter modelleri ben de size onlardan örnekler verdim. bu arada hatırladığım kadarı ile bu modayı Kate Moss glastonbury festivalinin çamuruna direnmek amacı ile başlattı. açıkçası ben minik elbise ya da şortların altına (çorapsız) bu tür çizmeleri çok beğeniyorum. ayrıca çok da fonksiyoneller. kısacası her eve lazım :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin