modastiltarzyaşamrenksokak

Monday 13 April 2009

DANTEL, NE KADAR DA GUZELSİN





























bu tasarımları internette surf yaparken buldum. çok çok güzeller. dantel bence çok özel bir üretim. hem çok estetik, hem çok emek isteyen bir şey, hem de anneannemi hatırlatıyor bana. anneannem 80 yaşına kadar salondaki köşesinde oturup dantel ördü. bana, anneme, kardeşime verdi. o hep klasik renklerde örmesine rağmen benim için çivit mavi bir örtü dahi yaptı. şimdi bu tasarımlarda bana çok nostaljik geldi, onu hatırlattı. özellikle saç için olanlarından edinmeye çalışacağım. siz de kaynağına bakmak isterseniz buraya tık tık. bu arada tesadüfen keşfettiğim cennet bahçesi adlı bu blogda da elişi ürünler yapan çok kabiliyetli bir blogger var ve hatta onun da böyle dantel işleri var, onu da merak edenler için buraya tık tık.

2 comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin