modastiltarzyaşamrenksokak

Sunday 5 April 2009

ŞAPKA ŞAPKA















Londra daki Victoria&Albert Müzesi 24 şubat 31 mayıs arasında "hat: an anthology by steven jones" adlı bir sergiye ev sahipliği yapıyor. serginin konusu şapkalar. ünlü şapka tasarımcısı stephen jones'un tasarladığı şapkalar sergileniyor. eğer londra ya gidecek olursanız mutlaka sergiye katılın derim. bu arada çok kıskandım çünkü bu fotoğraflar serginin açılış gecesi gelen konuklara ait fotoğraflar, çok çılgın ve eğlenceliler bence... o gece orada olup süper bir şapka ve kostüm giymek
isterdim doğrusu. sergi ile ilgili detaylar için tık tık

1 comment:

  1. Sapkalara ben de bayildim, ben su an sapka modasini takip edemesem de Aylin Niamh'e takip ettiriyorum. Kendisini cok yakisiyor ve de sapka super bir aksesuar, buyuyunce o da benim gibi sever insallah!!!

    ReplyDelete

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin