modastiltarzyaşamrenksokak

Thursday 30 April 2009

HARIOM YOGA MERKEZİ


şimdi sizler ile kendi tecrübelerimden bir tanesini paylaşmak istiyorum. son 2 aydır yapmak istediğim spor aktivitelerine ağırlık verdim ve bunlardan biri de yoga idi. orta çaplı bir araştırmadan sonra Hariom Yoga Merkezini buldum. burası kızıltoprak ta mütevazi bir yoga studyosu. önderliğini Bora Ercan yapıyor. Bora hem konusunda uzman hem de çok olumlu birisi. bence böyle yerlere ısınmak ve içinize sinmesi çok önemli. ben Bora nın yaklaşımı sayesinde yogayı oldukça sevdim ve haftada en az bir kez gidiyorum. bu arada haftasonu gezileri, datça ve yunan adaları gezileri de yapıyorlar. tabii ki her gün yoga yapılan ama çok da eğlenceli geziler. eğer siz de benim gibi yoga merkezi araştırması yapıyorsanız, ben burayı tavsiye ederim. fiyatlar da gayet makul. ayrıca guzel görünmek için ruhunuzu ve bedeninizi de rahatlatmanız ve hareket ettirmeniz gerekiyor. Hariom u incelemek için buraya tık tık. ulaşmak için ise 0216 414 69 86.

bu arada bildiğiniz gibi her şeyin bir modası var, hazır yoga dan bahsetmişken size adidas tan bazı yoga modelleri de sunuyorum.

namasta :)

1 comment:

  1. bende yogaya başlamak istiyorum ama kızıltoprak uzak kalıyor biraz avrupa tarafında olsaymış keşke =)

    ReplyDelete

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin