modastiltarzyaşamrenksokak

Wednesday 8 April 2009

ERKEKLERE SPOR GÖMLEK ÇOK YAKIŞIYOR








erkekler moda konusunda kadınlara göre daha sınırlı bir yelpaze içinde hareket ediyor. kadınlara sunulan çeşit çeşit alternatifler erkeklere sunulmuyor. son zamanlarda erkek modasının feminen çizgilere kaydığını gözlemliyorum. ben açıkçası çok süslü ve üzerinde çok düşünülmüş erkek giyiminden hoşlanmıyorum. her ne kadar özen gösterilmiş olsa da bunu belli etmeyen salaş ve biraz dağınık erkek giyiminden hoşlanıyorum. mesela kareli gömlekler her zaman çok hoşuma gidiyor ve erkeklere çok yakıştırıyorum. kareli spor gömlekler kot ve kanvas pantolon üzerine içine t shirt (uzun kollu olmasın ama) ile çok güzel kombinleniyor. bu gömleklerin son yıllarda kolu kıvrılarak bir düğme ile tutturulanları var, bence çok "cool" oluyorlar. düz renk gömlekler ile ilgili olarak ise yukarıdaki cepli örnek dışında pantolon üzerine çıkarılmış klasik gömlekleri uygun bulmuyorum. benim örneklerim UrbanOutfitters koleksiyonundan ama Topman, Zara ve Quiksilver da da çok güzel kareli gömlekler bulabilirsiniz.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin