modastiltarzyaşamrenksokak

Sunday 26 April 2009

NINE WEST TEN ALDIIIIIIIIIIM



bu sezon başından beri Nine West te gidip gelip baktığım ayakkabılara nihayet bu hafta sonu sahip oldum. gerçi maalesef benim aldığım yeşil rengini Nine West tin sitesinden bulamadım ama diğer renklerini koydum. Türkiye de gördüğüm kadarı ile krem rengi yok, sadece kırmızı, siyah ve benim yeşilim var ama krem rengi de çok güzel ve keşke burada da olsa dedirtiyor. aslında burada söylemek istediğim diğer bir konu, Nine West te 24-25-26 Nisan da %30 indirim vardı. eğer bu markayı seviyorsanız umarım indirimden faydalanmışsınızdır. benim favorim değil ama arasıra hoşuma giden şeyler bulabiliyorum. ama hakkını yememek lazım ki Nine West in ayakkabıları, topuklu olsa dahi, çok çok rahat. son olarak en iyi haber 179 TL olan ayakkabıyı indirimde 125 TL ye aldım. dünyanın bir kriz ile pençeleşmesi hoş değil tabii ki ama bu sayede böyle sürpriz indirimler olması hoşuma gidiyor.

2 comments:

  1. aaaa! ben bu ayakkabın yeşilini, yani seninkini, çok begenmiştim hatta gidip denemiştim. ama o zaman daha ninewest kış indirimi sürüyordu, ayakkabılar elli liradan filan pazar yeri gibi satılıyordu. bi nine west ayakkabıya 180 lira verilir mi yaa, verilmez diye düşünüp almamıştım. belki alırım başka indirim fırsatı yakalarsam alırım ama söyliyim :) güle güle kullan bu arada. :)

    ReplyDelete
  2. valla bence de çk ama hem yeşil hem de modeli bööyle güzel ayakkabı bulmak zor elsa cığım, sen de al beraber giyeriz :)

    ReplyDelete

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin