modastiltarzyaşamrenksokak

Sunday 12 April 2009

FESTIVALLERİN ZAMANI YAKLAŞIYOR

işte müthiş fikir diye ben buna derim. biliyosunuz ki artık Türkiye de de bir çok çadırlı- kamplı müzik festivali yapılıyor. işte Benefit in bu ürünü de festival zamanı güzel görünmemiz için oluşturulmuş çok pratik ve faydalı bir makyaj "kit"i. içinde de gerçekten çok anlamlı ürünler var. neler mi? cansız cilt görünümüne karşı fondoten, sanki konserler sırasında güneş bizi yakmış efekti veren su bazlı allık, aynı zamanda bu ürünü öp beni efekti için de kullanabiliriz :) kamp alanında su yok ama benim dişlerim bembeyaz demek için diş beyazlatıcısı, dün gece çok geç yattım çadırda da sivrisinek vardı hiç uyuyamadım açıklamasından kurtulmak için göz kapatıcısı. görüğünüz gibi öyle göz farı, ruj, sim değil tam tamına temel ve ihtiyaç duyulacak ürünler var. bildiğim kadarı ile Benefit Türkiye de Sephora'larda satılıyor. ayrıca buradan diğer markalara da çağrı yapalım ki onlarda böyle bir "kit" yapsınlar.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin