modastiltarzyaşamrenksokak

Friday 24 April 2009

HAFİF VE ŞİRİN





























yaz ve kışa göre kıyafetlerimiz nasıl değişiyor ise bence onları tamamlayan makyaj ve aksesuarlarımız da öyle değişmeli. örneğin aksesuarlar daha sade ve hafif olmalı, işte tıpkı bunlar gibi. ben bu tasarımları çok sevdim. özellikle yüzük ve kolyeler deniz kıyısında bikiniler ile çok guzel olabilir. tokalar ise küçük yazlık elbiselerimizi tamamlamak için birebir. bunlara benzer diğer tasarımları görmek için buraya tık tık.

2 comments:

  1. ben bunları cok begendim, özellikle balıklı yüzüğü ve tavşan kolyeyi. ama tık tık sitesi açılmıyor. keşke etsy falan olsaydı hemen alırdım.

    ReplyDelete
  2. aaa evet lin açılmıyor ama işte bu http://www.shanalogic.com geçici bir şey diye düşünüyorum. bir kaç gün sonra tekrar denemeli :) beğendiğine sevindim ben de çok beğendim.

    ReplyDelete

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin