modastiltarzyaşamrenksokak

Sunday 12 April 2009

İMKANSIZI İSTEMEYİN BİZDEN








daha önce de son zamanlarda altın çağını yaşayan ayakkabılardan bahsetmiştik ama artık ayakkabılar altın çağın ötesinde sanki imkansızı başarmaya çalışıyorlar. işte sizlere 2009 bahar yaz koleksiyonlarından seçkiler. ben en çok Louis Vuitton olanları beğendim zaten bu ayakkabının farklı versiyonlarına LV nin Madonna lı reklamlarından aşinayız. bu ayakkabıları görünce açıkçası ben kendi kendime bunları giymek mümkün mü diye soruyorum. tasarımları çok çok guzel ve gerçekten yaratıcı ama nerede nasıl sorularını da sormadan edemiyorum.

şimdi bu çılgınlık kimlere ait derseniz;
1-prada
2-sol - louis vuitton
2-orta- givenchy
2-sağ- mathew wiliamson
3-christian dior
4-sağ- gucci
4- orta- galliano
4- sağ- celine

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin